betyg och mat

För en gångs skull är jag nöjd med mina betyg. Eller nöjd och nöjd, jag är förvånad över att jag ligger på samma nivå som mina klasskamrater (forna klasskamrater :(:(:( ) att jag kunde få betyg i alla ämnen utom ett, språkval. 215 poäng lyckades jag skrapa ihop, jag vet att jag kan bättre, men jag har höjt det sen i höstas med nästan 100 poäng. Hösten i åttan hade jag fem G, resten var streck. Idag hade jag sex 6, resten VG. Tyvärr inget MVG, vilket känns lite surt...
Men aja, jag har kommit in på fri kvot på omvårdnads, och jag vet att jag kommer in på mina ordinarie betyg eftersom det hade sökt färre än de tog emot.
Måste bara berätta om gårkvällens middag. Det var tacobuffé, alla vet vad buffé betyder, man ska ta för sig själv. Panikade extremt mycket, jag har inte lagt upp en lagad måltid på över ett år. Frågade Marika och Oscar om det jag lagt upp såg bra ut, vilket de tyckte. Jobbigt bara att jag inte visst vem jag skulle lyssna på, Moa eller Ana? Samtidigt som Ana skrek att jag hade chansen att äta lite sa Moa att jag faktiskt skulle dansa och röra på mig hela kvällen, det orkar jag inte om jag bara äter gurka. Värst av allt är väl att jag inte vet vem som är Moa och vem som är Ana...

Kvällen spenderas hur? Förhoppningsvis drar jag väl till Pokerbacken och umgås med härliga människor, får se hur det blir, ut och roa mig ska jag då iallafall!
Anonym skrev:

jätte bra moa!!:D


DATUM: 2010-06-18 KLOCKAN: 19:06:16
olivia skrev:

din blogg är verkligen bra!


olivias blogg: http://ooliviia.blogg.se/
DATUM: 2010-06-18 KLOCKAN: 19:56:49
Caroline skrev:

Bra jobbat!


DATUM: 2010-06-18 KLOCKAN: 21:17:27
Maria skrev:

Jättebra jobbat Moa. Måste värkligen få säga att jag älskar att läsa din blogg. :)


DATUM: 2010-06-19 KLOCKAN: 11:48:56
Lisa skrev:

Så otroligt duktig du är alltså! ♥


DATUM: 2010-06-19 KLOCKAN: 18:25:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.