aprikoserrrr

Jag älskar aprikos, inte frukten aprikos, färgen aprikos. Somrig och som härlig. Jag skulle vilja påstå att mitt nya linne från Gina Tricot är aprikosfärgat. Bara 129 kronor gick det på, om jag sliter lite i ärmarna blir det sådär underbart som jag vill ha det, nu saknas bara den fina bustiern från H&M för 149 kronor, ska köpa den det första jag göra när jag får juli månads månadspeng!
I sommar vill jag verkligen klä mig i kläder som bara är att dra på sig ovanpå bikinin, jumpsuits, klänningar, shorts och linnen som visar allt från armhålan till naveln. Nästan.
Och josefin: Skorna är från Topshop, den blommiga bustiern från Urban Outfitters, den svarta bustiern från H&M och det vita linnet är likadant som det ovanför, fast ja, en annan färg haha.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.