alla älskar skottkärran♥

Skinnjackan är från H&M
Linnena är från Gina Tricot
Koftan och kjolen inhandlades på Cubus
Strumpisarna fanns att köpa på Bikbok
Och skorna kommer som vanligt från Skopunkten.
Till detta bar jag några ringar och halsband som är lite ihopplock överalltifrån.
Janina skrev:

vackra moa!

Hoppas allt är bra med dig för det önskar jag dig :)

kämpa på för både du och jag vet att det går.

tänk på allt du har framför dig och vill gör i livet

Ta hand om dig vännen!


Janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-06-05 KLOCKAN: 18:10:11
Lina skrev:

Fin fina kläder! :)



Sv: Jo det har dom verkligen. Massor av speglar från alla vinklar! Haha!


Linas blogg: http://linastenbergs.blogg.se/
DATUM: 2010-06-05 KLOCKAN: 21:57:05
moa skrev:

sv: jaa, det känns riktigt otroligt underbart bra att slippa bup nu, snart!


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-06-06 KLOCKAN: 00:46:41

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.