adam tycker att friterade mozarellapinnar luktar cigg

Fick ett sms av Emmy för ett tag sen där det stod att nu är Eclipsebiljetterna bokade! Lovely! Fast jag är tveksam om den är bättre än första, jag tror bara att Breaking Dawn kan konkurrera med Twilight.
Sitter (ligger i pyjamas i sängen) och lyssnar på soundtracket till Twilight, för tillfället Leave out all the rest med Linkin Park. Jag är kär i texten, det var jag redan då, den förklarade så bra hur jag kände då, i februari förra året. "I'm strong on this surface, not all the way through. I've never been perfect, but neither have you". Och det underbara citatet i slutet av filmen "Death is peaceful, easy. Life is harder". Haha åh vad jag känner att tankarna glider bort, nästan det enda jag minns från vinter -09 är msn med Oscar, massa snack om Twilight i twilightswedens chatrum och ångest i fåtöljen utanför mitt rum.
Jag säger godnatt med denna underbara bild på den underbara Robert Pattinson.
Lina skrev:

Jag har också bokat biljetter, vilken dag ska du och se? :D


Linas blogg: http://linastenbergs.blogg.se/
DATUM: 2010-06-22 KLOCKAN: 19:22:23

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.