vilken kategori lägger vi det här i då?

Nej, såhär ville inte barnen att jag skulle se ut idag. Jag körde lite safe imorse, den fula hudfärgade bh:n sattes på för att slippa showa vad jag hade under. Men gissa? 3 barn bestämde sig, vid olika tillfällen för att jag inte skulle ha någon tröja på mig. Först skulle hon kolla på min navel, sen vill en pojke svalkas av linnet och tillslut skulle en annan pojke in i den, och för att göra det var han tvungen att visa hela magen och bh:n. Vid flera tillfällen har jag haft barn både i och under mina kläder och faktiskt, känns det inte jobbigt när de ser mig. Det är rätt hemskt när andra ser mig i bikini, jag vet att de kollar, de "vill" väl kolla hur en "anorektikers" kropp ser ut. Hur smal är hon? Är hon jättetjock? Har hon fler ärr än de på armarna? Och jag ska inte låtsas att jag är nöjd med min kropp, men tycker de att min kropp är lika äcklig som jag tycker behöver de inte kolla. Vänd er åt något annat håll eller be mig ta på mig kläder. Det är mitt motto när jag badar eller har korta shorts, vilket jag har kommit på att jag älskar.

Ska äta middag strax, sen far jag iväg och tar hand om några Bridgesbarn, får se vad som händer sen, om jag ens orkar kliva ur soffan när jag kommit hem?
emmap skrev:

moa, du är jättefin :)


DATUM: 2010-07-08 KLOCKAN: 17:12:54
anna skrev:

Kära Moa. Du är så fin, så fin. Att du är slående vacker är en mycket bevarad hemlighet, alla utom du vet det. En dag kommer du förstå hur otroligt fin och godhjärtad och SNYGG du är, kram <3


annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-07-08 KLOCKAN: 20:02:45
Mikaela skrev:

Hej Moa.. Måste bara skriva att din blogg är ljuvlig och att du är underbart vacker. Kämpa på, styrkekramar <3 !


Mikaelas blogg: http://www.nattstad.se/velamedkela
DATUM: 2011-08-11 KLOCKAN: 17:20:27

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.