varför gör jag alltid pudelhår när jag hatar att vara en pudel?

Ibland, eller oftast, när jag tar outfitskort blir jag så himla glad. På större delen av korten jag tar ser ju ut som världens tönt med ett enormt smajl. Inte så fint, men det är bra! Att jag blir glad alltså, inte att korten blir fula.
Trästocks ikväll också, 3 av 3 dagar har jag varit där, kalaskul! Hoppas det är många där man känner, det är då det blir kul, musiken spelar inte så stor roll, går det att dansa till är det såklart bäst, men det funkar ändå! Varma kläder ikväll då, tror inte jag har lyckats...

Jackan är från H&M, väskan är från Åhléns, det vita linnet med spets har jag fått av Stina och linnet ovanpå är från Gina Tricot, byxorna är från Monki, skorna från Skopunkten och ringarna är ett ihopplock från Glitter, Ur&Penn och mammas gamla.
Amanda skrev:

Hej på dig!

Du verkar vara en go och glad tjej:)

Har kollat runt lite på din blogg och den är verkligen jätte fin!



Är allt bra med dig annars då?

Ha det bra/Amanda


Amandas blogg: http://maandys.webblogg.se/
DATUM: 2010-07-24 KLOCKAN: 23:50:52

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.