vad äre som tar i under mitt bröst? är det en tumör? eller bara mobilen?..

Hade en riktigt dålig morgon idag. Mitt hår har knappt sett värre ut, fett fast det är nytvättat, luggen bildar en stor tjorv och vägrar lägga sig platt, konstiga lockar som man inte kan kalla lockar. Uppsvälld och äcklig och inga kläder såg bra ut. Otillåtet stämplad mat till lunch och spring i benen. Ångest ut i fingertopparna, fast ändå inte ångest, bara äckelkänslor, ville gå och lägga mig i sängen för att vakna upp imorgon. Ren, fräsch och ångestfri. Men nej, jag var faktiskt "duktig" och började om. Sminkade mig, satt upp håret i nån skabbfrisyr som just nu falling to pieces och satte på mig säkra kläder, eller, jag körde verkligen blotta så mycket som möjligt, men inget galet direkt. And guess what? Varken ren eller fräsch är jag, men ångestfri och megaglad för att jag klev upp och for in till stan med Marika. Har nymålade naglar och töntar mig med Marika, jag älskar att skratta♥
skulle se lite rik och glammig ut, misslyckades. älskar att man ser att jag inte tog bort det gamla nagellacket ordentligt och att jag försökte mig på ett rött nagellack och failade. snyggt Moa, snyggt!
CISSI skrev:

SV Tack!


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-07-28 KLOCKAN: 14:20:35
Jossi skrev:

Hörredu, din kämpe! :)

Får jag fråga några frågor?

Du får gärna svara om du vill :)

Vad var det för avd du låg inlagd på när du låg inne? och hur länge? Hade du LPT? och hur länge hade du sonden?



Och sist men inte minst, hur kändes det att sätta dit/ ha sonden o ta ur den? Jag är livrädd, fyfan :'(

Många kramar <3


Jossis blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2010-08-07 KLOCKAN: 14:03:23

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.