du är vuxen nu, lönebesked och kläder som måste inhandlas. snart måste jag börja tvätta också!

En finfin blus för 249;- på H&M, ett vitt Gina linne för 99;- och jeansleggings för 160;- på Vero Moda som förhoppningsvis kommer sitta snortight. Och två korshalsband från Gina Tricot för 99;-/st. Ja, två stycken. Ska göra om de litegrann, ni får se när det är färdigt, jag hoppas verkligen jag lyckas, för det blir ett rätt dyrt smycke haha.
Hade det trevligt med Marika på stan (går det att inte ha tråkigt med kombinationen Marika och stan?) men det var kvavt som tusan, svettigt och mysigt. Jag har egentligen inte lust att blogga, vet inte varför, känns som jag bara skriver supertråkigt, men inatt så, då får ni se på knäpp bloggning, jag och Marika ska tillbringa natten i husvagnen och det kan bara sluta på ett sätt. Galet!
CISSI skrev:

Älskar den där tröjan, assnygg.


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-07-27 KLOCKAN: 19:12:36
Malin skrev:

Det där med att börja tvätta var en god idé!!!!


DATUM: 2010-07-29 KLOCKAN: 23:34:16

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.