välkommen till moas garderob, det du inte själv hittar, hittar alla andra!

Hatar egentligen att skriva flera inlägg efter varandra, men jag ska följa med morfar till travet och kommer inte hem förrän vid 10 ikväll, så jag tyckte det var rättvist att ni fick se min garderob nu, som jag har tjatat om den.
Före. Kaos. Hittade inte ett dugg om jag inte fick slänga ut allt och sen plocka bort alla svarta tröjor om jag sökte en blå. Två lådor var skärplådor dit jag slängde allt jag inte hade någon plats för. Inte fint. Gick inte att stänga garderobsdörren längst till vänster.
Köpte en klädstång, en vit grej att lägga saker i och nån konstig sak som jag hängde sjalar och skärp i från Ikea. Drog fram alla fina lådor och tömde plastlådan Marika köpte till mig, smyckesträdet blev rensat eftersom det enda som hängde där var ringar.
Rev ut alla kläder och började rensa, kaos på golvet och jag fick nästan slaganfall för att det var så stökigt. Pinsamt att jag gömde undan lite kläder när jag fotade för att det var pinsamt att visa hur mycket skit jag hade i garderoben.
Är sjukt nöjd med garderoben nu, har vikt allt (jag vet att det inte kommer hålla, jag hatar att vika kläder!) och tröjorna fick en hel garderob, kommer äntligen (läs: förhoppningsvis) hitta bland dem! Kan fortfarande inte stänga den vänstra garderobsdörren, fyllde på med saker istället för tog bort. Och nu har jag bara en skräphylla, och titta så fint det är under klänningarna och kjolarna, väskorna fick en helt egen låda, vackert!
Mamma retade mig för att jag ville färgmatcha kläderna som skulle hänga ute i rummet, hon sa att det inte gick. Men ha, där fick hon så hon teg, jag lyckades! Egentligen ville jag bara ha en klädstång för att få plats med mer kläder inne i garderoben och för att få lite personligare rum, som showa att kläder är min passion, typ haha.
Drog fram ett par snapsglas jag har fått av farmor och farfar och stoppade lite smycken i, funderar på att plantera en melon i en av dem, men rötterna kommer ju inte växa då. Synd.
emma skrev:

Det blev jätte fint!:D


emmas blogg: http://emmaajo.blogg.se/
DATUM: 2010-07-26 KLOCKAN: 18:04:39
emma skrev:

SV: woow tack!!:D


emmas blogg: http://emmaajo.blogg.se/
DATUM: 2010-07-26 KLOCKAN: 23:07:22
Elin skrev:

det blev ju bra! vad ska du göra idag ?


Elins blogg: http://elinsrunaway.blogg.se/
DATUM: 2010-07-27 KLOCKAN: 08:35:28
CISSI skrev:

Snyggt!


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-07-27 KLOCKAN: 11:10:10
CISSI skrev:

Har förresten lagt till dig på bloglovin nu :)


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-07-27 KLOCKAN: 11:10:36
linda halläng skrev:

vart har du köpt det där smyckesträdet? =)


DATUM: 2010-07-31 KLOCKAN: 02:17:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.