too large? wtf, det spelar ingen roll hur stor den är, jag vill ha den på bloggen!

Jag önskar att lilla Skellefteå hade mer små festivaler, Skelleftefestivalen och Trästocks är underbart. Bra musik som är så rolig att dansa till, träffa människor som man i vanliga fall inte säger hej till och träffa en massa nytt folk att skaka hand med. Underbart!
En möjlig blivande klasskamrat, en tremening, en gammal klasskamrat, en av favoritbloggerskorna, en läkare från BUP i Umeå, en flicka som hade saknat mig när jag var i Umeå fast hon inte kände mig, en Moa som var rolig att presentera sig för, en barndomsvän och så sjukt många mer. Frös som en gris, jag fattar inte att det kan vara så kallt i juli? Gick från Nordanå till Korv-Ivars med sand i skorna och en full pojke hängande mellan mig och Marika. Mamma tyckte det blev lite sent, vid tre lämnade vi staden, helt lagom tycker jag.
Kalasbra kväll iallafall, skulle mer än gärna göra om den med ett par långkalsonger och två tjocktröjor + en filt.
Idag då? Det är bajsväder så jag tänkte tillbringa dagen med att göra ett sista ryck i rummet, bloggdesigna (någon som skulle vilja hjälpa mig när jag fastnar, snällaaaaaa?) och lukta på äckel surströmming. Vad ska du göra idag?

trästocks♥blå bilder.
marikas bild för övrigt, när amber oak spelade.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.