kleta smink, tupera hår och posa som en tok

Vem är mer konstig än mig och Marika? Vid 2 inatt hade vi precis borstat tänderna och tagit bort sminket, för att vi denna natt skulle vara fräscha när vi somnade. Sist vi sov i husvagnen sov vi med sminket på, det var för jobbigt att gå in. Vad kommer vi på då? Vi börjar sminka oss svart runt ögonen och tuperar fram världens snebena. Hello emo! Vi gick till kyrkogården och fotade lite där, jag kan lova att det var lite småläskigt... Springer in på toan och tar bort sminket än en gång, det tog inte lång tid innan vi satt med concealer på läpparna och rouge upp till ögonbrynen. Jag skämdes så sjukt mycket när vi sprang omkring på vägarna, var livrädd att någon skulle se oss! Efter många om och men bestämde vi oss för att skämma ut oss, igen. Aja, jag älskar att bjuda på mig själv!
Kanske en ny look jag ska satsa på, emo eller fjortis?
a skrev:

HAHA!

sjukt snyggt! :D:D

du har vääärldens bästa emo-min på bilden längst ner till höger :))


DATUM: 2010-07-18 KLOCKAN: 19:47:38
Caroline skrev:

haha fina bilder =)

Ser att du har en underbar sommar och det gör mig så glad!


DATUM: 2010-07-18 KLOCKAN: 20:04:11
Angelica skrev:

Ha ha! Fantastiska bilder!


Angelicas blogg: http://viktiganyheter.blogspot.com
DATUM: 2010-07-21 KLOCKAN: 20:53:24

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.