jag har aldrig fattat varför kamelens tår ska vara mellan benen?

Jag skrattar högt för mig själv nu. Jag, Oscar och Marika har en rolig konversation på msn. Hemlighetsstämplad men otroligt rolig haha. Jag har egentligen inget vettigt alls att skriva nu, jag ska vara med Marika och Oscar ikväll. Kanske Viktor och Nicke. Det blir trevligt. Jag låter megaseriös när jag använder punkt så ofta. Jag vill inte vara seriös. Jag vill vara glad, öppen och rolig. Sån ska jag bli i gymnasiet. Bort med punkter och rädsla. Det ska jag blogga om! Eller ja, det är väl just det jag gör haha. Nämen det känns som att i gymnasiet kan man skaffa sig en helt ny identitet, man går inte med samma klasskamrater man alltid gjort, inte lika många vet hur man är och vem man är. Jag vill vara en sån där som säger hej till alla man någonsin har pratat med. Inte en mes som glor och kanske ler lite för att visa att man känner igen personen i fråga. Jag vill inte vara en mes, en fegis, jag vill träffa nytt folk och skaffa massa nya vänner. Inte nya bästa vänner, de är redan toppen. Vara en sån där som kliver in i rummet och börjar prata och alla älskar en. En sån där som alltid har fabulous kläder och vågar köra sitt eget race. Jobbigt att jag inte kommer bli en sån, jag är en mes, jag kommer ha räls, vilket kommer göra att jag inte kan prata rent, vem orkar lyssna på en sån som ändå bara snackar goja? En sån som har samma kläder om och om igen och ingen riktig stil? Ojoj vad mycket hataMoa snack, det glömmer vi. Jag vill bli annorlunda i gymnasiet. Jag vill ha en toppenklass då!

Jackan är mammas gamla från H&M, linnet är från Gina Tricot, shortsen är från Bikbok, skorna från Skopunkten och väskan från KappAhls barnavdelning. Kunde inte låta bli ringarna heller, den nya från Glitter och en stor svart därifrån sitter på också.
CHRJ skrev:

Ursnygg outfit! =)


CHRJs blogg: http://chrj.blogg.se/
DATUM: 2010-07-17 KLOCKAN: 11:51:03
steph skrev:

snygg outfit =)


stephs blogg: http://stephaniebell.blogg.se/
DATUM: 2010-07-17 KLOCKAN: 12:34:19
agness skrev:

Moa, jag har följt dina bloggar i några år nu, hur länge det är vet jag inte, men iaf sen du hade moasliv bloggen.



I alla fall, det jag vill säga är att jag beundrar dig så hemskt mycket. Du har verkligen utvecklats. eller ja, inte för att jag känner dig, men du man märker att du har kommit så långt på vägen.

Du är stark!

& förresten kommer gymnasiet gå asbra för dig, det är jag säker på


agnesss blogg: http://baraagness.blogg.se/
DATUM: 2010-07-24 KLOCKAN: 18:09:17

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.