jag har alltid tyckt det varit så fint när man tittar ner i backen på outfitkort, på mig ser det stört ut!

Bestämde mig för att göra ett fint kedjehalsband, liknande Marikas, när jag satt ute i solen och hade tråkigt. Tänkte göra en steg-för-steg guide, men så svårt är det ju inte? Dessutom saknas bilder, men det skulle vara en hemlis.
Plockade fram alla kedjor jag inte använder + några jag fick av Filippa, tänkte först blanda in lite guld i allt, men ångrade mig sen, passar inte i guld, men det ser bra ut på bild!
Gjorde det hemskt enkelt för mig och använde pappas gamla tjocka kedja som bas. Hängde fast en ny ring där jag trädde på kedjor som jag hade öppnat/tagit bort hänget på. Testade hur långa jag ville ha dem och så, det som blev över fick hänga kvar på den andra ringen på andra sidan för att jag skulle kunna ha möjlighet att ändra längd eller ta bort.
SLUTRESULTET! Tycket jag var smart som bytte ut ringarna jag hade öppnat och stängt en miljard gånger för att det ska hålla lite längre. Vad gjorde jag mer för smart?... Frågade mamma om det räckte med kedjor eller om någon skulle föröka sig.
På Lindex finns ett liknande halsband för 99;- för den lata eller okreativa!
På asos.com finns det också ett riktigt fint halsband, £25, vad nu det är, är det pund? Isåfall kostar det ungefär 275;-
Ibbe skrev:

Diggar din stil Moa!


Ibbes blogg: http://pibzibelle.blogg.se/
DATUM: 2010-07-14 KLOCKAN: 23:02:29

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.