vaddå utkast, det här är ju helt färdigt!

Var småbusig och tjuvhoppade i hoppborgen på Båtis, max 14 år och 10 kronor kostade det, men vaddå, jag var tvungen att ta några bilder! Lekte med småkusinerna och hoppade som en riktig hårding.
Hinner inte blogga nu (alla bloggares favoritfras, men det finns faktiskt alltid tid till ett blogginlägg!) ska och bada på Kurjan med Marika och Oscar, tyvärr försvann det fina vädret men det ska vi nog överleva!
Ha en megabra kväll!
Tubtoppen har jag faktiskt sytt själv, en av pappas gamla jobbtshirtar som jag sydde in och klippte bort ifrån, shortsen är från BikBok och halsbandet är mammas.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.