som på ett tivoli

I brist på annat får ni min outfit från igår, vi fotade en hel del när vi var på Kurjan och jag stoppade in Marikas minneskort i datorn men glömde flytta över bilderna till min mapp! Det blev inget bad, men vi flamsade omkring som vanligt och träffade min gamla BUP-lärare, igen. Gick hem till mig och skrattade, eller de mobbade mig och mina kläder... Tog en promenix med Oscar och han lämnade just huset.
Imorgon, gissa vad som händer då? Jag ska på BUP, i Skellefteå, när var jag där sist, över ett år sen. Ska träffa en läkare som ska kolla vikt och allt sånt, jag vet mycket väl att det inte är nått fel på min kropp nu, jag är inte uttorkade eller har låg puls, jag har inte gått ner avsevärt i vikt eller har brist på något. Det enda skulle väl vara lågt blodtryck, men jag har alltid lite under normalt. Men det ska nog gå bra, kommer iförsig vara levande död när jag vaknar, men när jag kommer hem är jag förhoppningsvis en moppehjälm rikare!

Jeansjackan är från H&M, halsbandet är lillasysters från Ur&Penn, de två linnena och shortsen är från Gina Tricot, väskan är second hand och skorna från Euro Sko.
Marika skrev:

snyggt!!!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-07-12 KLOCKAN: 01:57:27
CISSI skrev:

SV Jo, palt är gott ju :D


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-07-12 KLOCKAN: 11:49:45
JosefinEmilie skrev:

vilken mysig bild! O du är så söt jämt


JosefinEmilies blogg: http://regnblomma.blogg.se/
DATUM: 2010-07-14 KLOCKAN: 17:59:57

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.