ser ni min bränna? ser ni den? inte? nähää, men den finns där, någonstans...

Gud vad jag hatar sånt här väder! Ena sekunden har det runnit svett och jag har ångrat så mycket att jag satsade på en slapp outfit, vilket betydde långbyxor. 2 minuter senare har jag frusit och funderat på att dra fram en tjocktröja! Iförsig har jag knappt varit ute idag, jag har sprungit fram och tillbaka mellan huset och husvagnen och var ute i nästan en timme och plockade smultron på gården. (Hej Moaträdgårdsmästaren!)
Skulle egentligen vara med Marika för typ en timme sen, men ångesten kom ivägen. Det har lugnat ner sig nu och fikat ligger i magen, men i huvudet är det småkaos. Inte ångest, bara kaos.
Ska skriva en massa inlägg som jag sen bara kan trycka på publicera om jag mot förmodan hittar ett trådlöst nätverk, hatar när bloggen är helt död. Inga av premmisarna tittar in, de dagliga läsarna kolla kanske in, men när det inte kommer någon uppdatering orkar de inte kolla förrän typ 2 veckor senare, även om det står klart och tydligt att man kommer hem efter 3 dagar. Det suger att när man väl kommit igen alltid ligger på 20-30 läsare mindre/dag.

Halsbandet är mitt egengjorda, linnet är från Gina Tricot (typ femte dagen i rak jag använder det eller?), lilla "bh:n" är från H&M, chinosen köptes på Carlings, skärpet är från JC och skorna är från Eurosko. Ringarna är ett ihopplock från Glitter, H&M, Ur&Penn, mammas gamla och egengjord.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.