r.i.p myggan kurt

Husvagnsmys nästan för mig och Marika alltså! Helt plötsligt kom vi på att det är sommarlov och Marika inte ska till Piteå något mer, så vaddå, såklart vi ska sova i husvagnen! Vandrade runt Skelleftehamn typ två gånger, satt vid kyrkan och filosoferade med Oscar och sen gick vi vidare mot Marika för att hämta lite nödvändigheter. Vid 12 kom Viktor och Nicke och joinade oss, i typ en timme satt vi och velade vilken film vi skulle se. Det blev School of Rock till slut. Solen ser ut att ha gått ner och är påväg upp igen, norrländsk sommar♥ Ska leka lite mer datanörd med världens bästa Marika, sen blir det att stänga ögon och slåss med myggorna, imorgon tänkte vi gå på stan, helt utan pengar... Får väl bara testa massa olika outfits och så. Sov gott!
moa skrev:

Nu ska jag till min kompis Fannys landställe som ligger på djurö. Kommer bli superkul :D


moas blogg: http://livetommoa.blogg.se/
DATUM: 2010-07-15 KLOCKAN: 11:31:35

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.