pippi, lilla my eller en död fisk?

Igår hoppade jag ner i den underbara frisörstolen inne i den väldoftande salongen. Frisörstolen råkade vara en barstol från köket, salongen råkade ligga i våran hall och frisören var mamma. Några millimeter kortare lugg senare bestämde jag mig för att ha hårkväll med mina systrar. Jag gjorde några av mina vanligaste frisyrer och tänkte vara en snäll flicka och visa!
Flätor:
Lätt som en plätt att ruffsa till de söta flätorna och addera lite saltspray eller att tvinga sin syster att göra fiskben i håret på dig. Testa!
Utsläppt:

Jag tycker hemskt mycket om att recycla mina tandgummiband genom att dra bak några slingor och att posa sjukt vackert efter att jag har dragit över allt hår på vänster sida och fäst med tiotusen hårnålar.
Uppsatt:
Dra bak allt hår i en låg svans (eller försöka få en hög som jag alltid gör, men lyckas aldrig eftersom mitt hår är å tungt) eller sätta det i en tofs mitt uppe på huvudet och sen tupera om en galning och fästa med ännu en snodd tycker jag också hemskt mycket om.
LYDIA skrev:

sv: Älskar hårknuten! Sjukt snyggt, och ännu snyggare om man har lugg som du :D


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-07-04 KLOCKAN: 16:48:05

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.