och så får ni äntligen se moas signatur pose - "jag kräks"

Två fina bilder på hur det känns just nu. Det är fint väder ute men jag orkar verkligen inte gå ut och lägga mig i solen igen, tror jag somnade när jag la mig på altanen med en kudde, inte så skönt. Eftersom altanen är av trä och filten är millimeterstunn. Jag har inget att ha på mig fastän hela golvet är fullt med kläder som jag ska trycka in i garderoben nu. Ihoptrasslade smycken på golvet under sängen, egentligen borde jag rensa bort en massa armband eftersom jag aldrig använder det, men jag tänker alltid "jag kommer att börja använda dem nu när det är ny säsong". Jobbigt. Jobbigt liv Moa. Hemskt jobbigt. Not. Äsch, bättre att vara trött och slö och inte ha kläder än ångest ut i tånaglarna!
Roa mig? Skicka ett mail till mig? Kommentera alla inlägg jag någonsin skrivit? Skriv ett bra inlägg på din egen blogg? Roa mig!
CISSI skrev:

Rolighetstips: www.ceciliaeklund.blogg.se ;)


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-07-24 KLOCKAN: 16:46:29
Tove skrev:

gud va du är söt moa! ;)


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2010-07-25 KLOCKAN: 21:53:57
Amanda skrev:

Kolla gärna min blogg :)

Jag tkr din är jätte bra och jag kikar in här lite då å då :)


Amandas blogg: http://aaadnama.blogg.se/
DATUM: 2010-07-31 KLOCKAN: 23:41:34

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.