när jag tänker på halsdukar har jag knappt kläder på mig

Jag skäms faktiskt lite över att jag igårkväll satt och kollade efter höstnyheter på olika hemsidor, kollade i en laredoute katalog i förrgår och det fanns så mycket snyggt! För tillfället är jag sugen på att klä mig supermysigt, höga kjolar, mossgrönt, senapsgult, plommonlila, kängor, stora cardigans och halsdukar och mössor i massor! Eller... jag är inte så sugen på att ha på mig det nu, men så vill jag klä mig i höst! Haha som varenda höst, det var många år sen jag inte längtade efter senapsgult och plommonlila på hösten.
Korta linnet och shortsen är från BikBok, gladiatorerna från Euro Sko och så hade jag en liten väska som iförsig inte syns på bild, men den är från KappAhl!
Felicia skrev:

Du är så fin Moa, jättefin outfit!


DATUM: 2010-07-08 KLOCKAN: 21:10:30

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.