men hoppsan, tack stina för att du lärde mig styra med låren - det funkar ju!!

Ojojoj, sen bloggning idag alltså! Har varit ute i ingenstanns och ridit, en av mammas kompisar har hyrt två hästar en månad i sommar, vi vi fick trava runt en liten äng med dem. Så sjukt kul! Det var verkligen en lyckträff att Stina har hästar, älskar att pyssla med dem, och rida förstås!
Igårkväll/natt var jag och Marika med Oscar, vi satt och pratade och körde lite moppe, trevligt. Och för första gången någonsin var det Marika som var den trötta och jag den pigga! Eller... på morgonen är jag den pigga, men på natten... Marika skickade hem Oscar för att få sova! Amazing!
Det här inlägget blir så sjukt konstigt och tokigt, men det får ni överleva! Jag satt just igång bra musik, och helt plötsligt blev jag lite gladare och mer peppad! Vi ska och äta middag hos en familj, ska inte stanna så länge, bara äta middag och kvällsfika, sen blir det att dra till Storgrundet och grilla/bada/prata med en massa människor, har faktiskt ingen aning om vem som kommer, men det ska nog bli roligt!
jag och fina goldfish någon gång i juni.
Julia skrev:

Sv;

hahaha jasså :]


Julias blogg: http://juliaahlund.blogg.se/
DATUM: 2010-07-29 KLOCKAN: 12:24:51

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.