lookbook.nu i mitt ♥

Jag älskar att sova, men det är så tråkigt att gå och lägga sig på kvällen, det bästa som finns är att somna bara av sig själv för att man är så trött att man inte kan fokusera blicken eller orka hålla uppe ögonlocken. Det var precis vad jag gjorde igår, tyvärr satt Oscar och Lydia i soffan bredvid, stackarna! Men mysigt var det iallafall att ha lillasyster sovandes på min axel. Sov länge imorse också, länge för att vara jag. 20 över 10. Tragiskt att jag inte sover längre, sov ju länge förr! Men mamma väcker mig faktiskt, och för att hinna äta alla mål är halv 11 max.

Har för mig massa busiga saker för tillfället, har lagt till massa nya låtar på min astuffa spotifylista, har fått 4 nya anonyma prenumenanter på bloglovin' i veckan, vem? Dessutom har jag två prenumenanter från Finland, det är faktiskt astufft! Who are you? Älskar att man aldrig får svar på sånna frågor, men fråga kan man alltid!

Stadsfesten idag, med Marika och Oscar? Ska bara duscha, välja kläder, äta och vänta på att de har vaknat! Får hoppas att det blir ett besök även ikväll, men varken mammi eller pappi är så peppade på det...
Idag är jag på "tufft" humör, har använt ordet minst 10 gånger senaste 10 minuterna, alltså får ni äran att se en bild på mig och mina svintuffa vänner!
oscar skrev:

sv: jag lär ju märka om du ljugit, eller nåt :D


oscars blogg: http://oscarpettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-07-10 KLOCKAN: 13:05:23

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.