kofötter, koklöver kanske?

349 kronor på nelly.com. 11 cm klack, 35, cm platå. Mocka. Sköna att gå i. Fina. Superfina.
Gjorde ett litet impulsköp i... tisdags, såg att Stina hade köpt ett par superfina skor, tänkte att jag bara skulle kolla på dem, men när de bara kostade 349 kronor kunde jag ju inte lämna dem! Har kollat hur länge som helst på de där fina från Topshop, men de kostar väl snarare 1300, vilket inte är rimligt att lägga ut på ett par skor om man äger min börs, så de här var perfekta! Får bara hoppas att jag kommer använda dem flitigt, jag har en förmåga att bara använda ett par skor och fastna vid dem ett bra tag...
Jag har haft en jättetrevlig dag, utmanat mig själv och nu ikväll fick jag veta något jätteroligt! Imorgon är Marikas sista sommarlovskväll så vi ska ha riktigt sjukt roligt, frågan är bara vad vi ska göra...
CISSI skrev:

SNYGGA!


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-07-31 KLOCKAN: 01:45:56
Marcus skrev:

svar: tack! det känns bra när folk tror på en när man själv inte kan göra det. Jag blev riktigt glad när jag såg kommentaren!


Marcuss blogg: http://catkidz.blogg.se/
DATUM: 2010-07-31 KLOCKAN: 08:02:50
Lisa skrev:

Dom är såå snygga jag har också ett par likadana! :D


DATUM: 2010-07-31 KLOCKAN: 10:29:34

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.