klockan är tre och jag har fortfarande pyjamas. hemska tider!!

Marika har just lämnat mitt place, det blev inget gummibåt i älven, det är typ ingen sol och det blåser som tusan! Istället har vi... legat i sängen och halvsovit. Somnade vid 5 igår, vi var ute och fotade extremt vackra bilder haha.. Vet inte om ni får se dem, vi är så extremt ocoola.
Det blir att packa idag istället, jag y mi familia ska upp mot Piteå, Boden, Luleå någonstans med en annan familj i tre dagar. Wohoo, 4 av 5 toasters...... Blir att packa massa filmer och datorn, tvinga mamma att köpa tidningar åt mig, ta med sig kortlek och kanske The Sims haha. Tror inte vi kommer hitta något öppet nätverk där vi ska sova, så bloggen kommer nog vara död från måndag efter lunch till onsdag kväll. Det enda som jag peppar är shoppa i Luleå!
Stina var så fin, så fin igår på bröllopet. Jättevacker klänning och hela hon lyste av lycka! I framtiden vill jag faktiskt gifta mig, men jag är typ livrädd för att skilja mig. Och att ha ett bröllop som bara blir skit för att pengarna inte finns, att man typ får äta nudlar och dricka vatten på bröllopsmiddagen och att man måste använda en klänning man redan har, och har använt ofta, nej usch. Fast än är det många år kvar, mamma sa igår att det är så bra att jag redan har varit på några bröllop, när man själv ska gifta sig vet man precis hur man vill ha det!
Mikaela skrev:

fin blogg!


Mikaelas blogg: http://mikaelafranssons.blogg.se/
DATUM: 2010-07-18 KLOCKAN: 15:17:09
emmap skrev:

är du konfrimerad?


DATUM: 2010-07-18 KLOCKAN: 18:00:33

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.