jag minns inte ens när jag åt en marmeladmacka, och så *nam* nu gör jag!

Nästan 4000 borde ligga på mitt konto nu. 4000. 4 tusen. fyratusen. fyranollnollnoll. För mig är det en förmögenhet, egentligen kan jag inte köpa något dyrt och fint för fyratusen, men eftersom jag är en shopaholic ska jag köpa kläder för hälften. 1000 till min mobileo, 1000 att spara för framtiden (hur ska jag klara att ha 1000 liggandes på kontot utan att shoppa för allt???) och 2000 att shoppa för. Kommer jag komma hem med 0 kr? Jag tror typ det. Tur att jag inte ska bli ekonom! Haha, egentligen har jag panik för att jag har så mycket pengar, hur ska jag kunna hålla mig? Måste träna haha, jag vill inte vara fattig varje månad efter att jag har shoppat upp hela studiebidraget. Fast jag säger som Carrie: I like my money right where I can see it... hanging in my closet.
Gillar att jag bara babblar på om samma sak utan mening, men hoppsan, skippa det om det var så jobbigt att läsa!
Iallafall, stan med världens bästa Marika idag, hon hittade en riktigt fin väska från H&M som skek Moaaaa, du behöver mig, Moa, hör du mig? Köp mig!! 37x23 tror jag den var, är det en stor väska? I beskrivningen står det rymlig, men det kanske var ljug? Håller tummar och tår för att den ska finnas i lilla Skellefteå där allt man har sett på shop online sidor antigen är slutsålt eller aldrig har landat i butiken. Såg en superfin spetstopp på BikBok igår, men den fanns bara i L i Umeå, så antagligen finns den inte ens i Skellefteå. Och så de fina ringarna från JC, de måste ha kommit in, de måste, de måste, de måste! Aja, ska göra mig iordning nu, vad ska du göra idag?

Caroline skrev:

Det är otroligt jobbigt när man vandrar runt i en butik, helt i godan ro utan en tanke på att shoppa, och helt plötsligt höra ett litet ljud - typ ett lågt mumlande. Man undrar var det kommer från och går runt lite till i butiken, ljudet blir högre och högre. Och tillslut, när man vandrat runt i hela butiken och är på väg hem, märker man att ljudet kommer någonstans från den del där icke-shopping-vandringen startade. När ljudet är helt lokaliserat, märker man att mumlandet kommer från ett plagg man kollat på tidigare, lyft fram och känt på, funderat att ta med till omklädningsrummet bara för skojs skull utan tanke på att köpa den. När man sedan lutar sig fram för att höra ljudet klarare hörs följande: "Hallååå, du behöver mig, hallå, hör du mig? Köp mig!!" och då är det kört! bara att köpa och ta med hem..


DATUM: 2010-07-27 KLOCKAN: 12:51:15
Amanda skrev:

Den där har jag också kikat på, jag hoppas också att den finns här i skellefteå!!! :)


Amandas blogg: http://amandaoe.devote.se
DATUM: 2010-07-27 KLOCKAN: 18:19:17
Julia skrev:

HAHAHAH hörde du det där med marmeladen när jag å fanny å alla åt frukost?:]


Julias blogg: http://juliaahlund.blogg.se/
DATUM: 2010-07-28 KLOCKAN: 19:08:28

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.