jag lärde just min pappa varför man har nagellack i kylskåp

199 kr på Gina Tricot
Var på festivalen tidigare idag alltså, iförsig blev det mest att gå i affärer, tittade i några stånd men det luktade skit där alla de fina ringarna fanns, måste kolla där ikväll igen! För ja, det blir ikväll också, med Marika, Moav och Sanna. Ska åka några karuseller, hatar mig själv för att jag lovade Marika att åka den hemskaste utav dem alla om jag fick pengar av pappa. Det fick jag. Kommer gråta mig igenom den! "Over the top". Snurrar runt och upp till solen, sist jag åkte den blundade jag mig igenom hela, fyfan!
Men det ska säkert bli trevligt, 300kr fattigare men det får jag leva med! Får ju ändå min lön i slutet på juli (:D:D:D:D)+ månadspeng!
Aja, ska försöka hitta något att ha på mig nu, med Marika som medhjälpare! ( Som förövrigt är grym!!!)


moa skrev:

förövrigt skriv moaviklund eller något hatar moav:(


moas blogg: http://moasbabbel.blogg.se/
DATUM: 2010-07-10 KLOCKAN: 17:08:18
HANNAH HALE skrev:

Svar>> hahah gulligt :D



Ha en fin kväll

KRAM


HANNAH HALEs blogg: http://hannahhale.blogg.se/
DATUM: 2010-07-10 KLOCKAN: 20:09:29
CISSI skrev:

Snygga!


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-07-11 KLOCKAN: 16:19:57

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.