jag kör en bilddagboks thing

Men hoppsan, bloggen hamnade verkligen sist på den korta "to-do" listan! Började blogga och försökte läsa igen lite bloggar men det sket sig när vädret var fint och ett nytt halsband började pysslas ihop, ska försöka göra klart det imorgon så att ni får se! Åkte alltså till Stina efter middagen, körde i skogen, supermysigt! Fikade med henne också, lite spännande men det gick bara bra! Vi pratade en hel del också, som vanligt, helt sjukt hur man kan prata om så djupa saker med en person som man egentligen inte känner så superbra, jag har ju bara känt henne i max ett halvår! Iallafall, började tänka lite på hur jag kan påverka. Jag har börjat skriva lite på ett inlägg på SHEDObloggen och ett litet nyhetstips till Norran, men jag ska fråga min mama först, är lite rädd att det bara blir för mycket. Att jag bara klänger mig fast vid sjukdomen ännu mer, jag ser det inte, men utomstående kanske gör?
snyggt, snyggt!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.