jag har samma kläder alla dagar

En moppehjälm rikare (tack mamma!) och snart kan jag bevisa att jag är 15 år och 168 cm lång. Fotade till ID kortet idag. Ska följa mama och papa och äta middag hos några av deras kompisar, tur för mig verkar det som om Marika och Oscar vill hitta på något sen, ska tvinga dem att skjutsa hem mig när vi har ätit, är inte så intresserad av att konversera med 40 åringar, visst, deras barn funkar, men de tar Filippa och Fanny så bra hand om, jag vill leva! Inte slösa en sekund i onödan att göra ingenting när det är sommarlov, jag mår hyffsat bra och det inte finns ett moln på himmlen.
Tshirt från H&M, shorts från Gina Tricot, väskan är second hand, klockan är från Glitter och skorna från Euro Sko.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.