jag badar i vitklöver

Morgonens, eller ja, dagisoutfitten. Koftan och det vita linnet är från Gina Tricot. Shortsen från Bikbok, skorna från Skopunkten och spetslinnet är från H&M. Man ser inte min söta lilla väska, men jag hade en iallfall, från Åhléns.
Sen drog jag till Kallholmen och när jag kom hem hade jag på mig ett linne från Gina Tricot, shorts från Bikbok, bikini från Åhléns, väskan fick jag med VR och skor från EuroSko.
Eftersom jag spillde vattenmelon på mitt vita linne bytte jag till en söt klänning från H&M som jag köpte för jättelänge sen men som jag knappt har använt. Väskan är från KappAhl, skorna från EuroSko och armbanden är ett litet ihopplock.
Mina kusiner är knäppa. De tycker att det är konstigt att läsa bloggar. "Ingen vill veta vars du köpt din tröja" typ. Tänkte på det när jag skrev varsifrån jag hade köpt allt, hur kul är det egentligen att veta att min tröja är från H&M? Det är kul om man ser något som är sjukt snyggt och man vill ha det själv, men annars skippar man att läsa det. Fast jag älskar egentligen att se en tröja jag själv har, från en enkel affär som BikBok och se hur någon annan matchar det. Jag funderar lite smått på att ta en tröja och visa typ 5 olika outfits med den, men jag vet inte? Märks det att jag älskar kläder?(a)

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.