i'm going down

Det var underbart igår vid Kurjan! Någorlunda varmt vatten, trevliga människor och ett riktigt glatt humör!
Ni borde verkligen ta vara på stunden just nu, när ni kollar på bilden, jag är en riktig badkruka och hoppar inte gärna i vattnet, och hemskt sällan blöter håret. Men igår var jag, i och för sig sist i, kvar i vattnet rätt länge, simmade och imiterade djur. Det är ju riktigt kul, även om jag tycker det är så sjukt obehagligt att inte veta vad som är under mig, fiskarna kan ju komma och äta upp mina tår! Dessutom var Marikas dampfågel där och tänkte picka på Oscar och kameran han höll i handen. Torkade, satte oss en bit ifrån vattnet tills klockan slog 10 och obehöriga inte längre äger tillstånd att vistas på området. Satt och var övermogen med Marika och Oscar, bruna bananer är vad vi är! Pratar som riktiga vuxna, eller hur var det? Träningsvärk i ena benet och trött som tusan när jag vaknade imorse!
Malin skrev:

Årets sommarbild, Moa!!


DATUM: 2010-07-06 KLOCKAN: 14:00:58
Leia ♥ skrev:

Härlig bild.


Leia ♥s blogg: http://leiabloggar.blogg.se/
DATUM: 2010-07-06 KLOCKAN: 17:50:19

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.