höger, vänster, höger, vänster, halt!

"Är det inte varmt?" Frågade Filippa nyss. Är det? Det regnade när jag vaknade och då bestämde jag mig för att det var kallt, kanske jag kommer svettas bort i det här? Äsch, jag vill ha den fina jackan jag hitta i källaren nyss. Har letat som en tok i vårat klädförråd efter en militärgrön jacka, har hittat riktiga militärjackor, mindre fina, men tydligen missat den här godingen! Mammas gamla alltså, lite kortare än jag vill ha den, men vaddå, jag gillar den! (För den som ännu inte fattat det^^)
Tröjan är från BikBok, strumpbyxorna är trasiga och från ICA, skorna är från Scorett och ringarna är ett ihopplock frn H&M, Gina Tricot och Myrorna.
MATILDA skrev:

fint :D


MATILDAs blogg: http://lbm.blogg.se/
DATUM: 2010-07-13 KLOCKAN: 18:51:35
MATILDA skrev:

btw , ringen kommer från hm :D


MATILDAs blogg: http://lbm.blogg.se/
DATUM: 2010-07-13 KLOCKAN: 18:51:51
Miss C skrev:

fasen vad cool banner ;D


Miss Cs blogg: http://missc.se/
DATUM: 2010-07-13 KLOCKAN: 20:53:04

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.