har ni saknat mig? jag menar, det är ju minst 5 timmar sen jag uppdaterade!

Jihaaaaaa, hallelujah! Internet dras ju nästan till mig! Har halvt gråtit för att jag kommer hamna så efter i den verkliga världen - bloggar och facebook. Men gissa? Från mobilen kan jag läsa bloggar om jag står en bit från husvagnen och här inne, i värmen utan mygg funkar det ju att surfa runt hur mycket jag vill! Härligt! Otur för mig att vi drar från campingen imorgon efter lunch, efter att vi badat i en stor pöl. Boden nästan alltså, Bodens fästning eller nått sånt, askul.... Men sen blire awesome, shoppa i Luleå och på torsdag Ikea i Haparanda! Hejdå den feta plånboken och hej levapåmammaochpappas pengar!
Och ni anar inte vad som har hänt, eller hänt och hänt, jag har fixat ihop till en än så länge hemlig liten sak och jag är sååå peppad, resultatet får ni nog på 2-3 veckor!
söta systrar.
storforsen, sjukt kul att kolla på vatten i flera timmar... fast på riktigt, det fascinerade mig haha..

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.