har jag inte världens sötaste lillebror?

Jag och Josef tog en liten tur in till stan (efter 10 liter ångest) och då menar jag liten. Knappt två timmar. Jag köpte ett fint linne med stora armhål eller vad man ska kalla det från H&M för 99;-. Klänningen är också från H&M och även den gick på 99;-. Det magkorta linnet är från BikBok och kostade 129;-, det var en liten chansning, med 3 minuter kvar innan allt stängde tog jag den från ställningen och bara sådär bestämde jag mig för att jag behövde medium, hur kom jag fram till det? Vet inte! Det blev iallafall lyckat, den är luftig och lagom kort. Nagellacket från Depend hittade jag på Cubus, och som vanligt kostade det 25;-. Och sen den fulaste bh:n som någonsin täckt ett par bröst. Hudfärgad. Så äckligt ful men så äckligt användbar, under alla vita och ljusa tröjor man använder, och att den dessutom var axelbandslös och hängde under 50% skylten var ju bara plus. Men ändå, svinful! Och eftersom den är så svinful var jag bara tvungen att visa er den, jag hatar att visa mina underkläder i bloggen, det är ju mina, som jag ska se och ha på mig, ingen annan. Men, man ska väl kanske erkänna sina dåliga sidor och visa att alla klär sig i äckligt fula underkläder? 74,50;- på H&M.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.