galenflicka94

För tillfället är jag en söt flicka som sitter ute och svettas i solen med mina asheta pyjamasshorts och en "ATHENS" tröja som jag fick av mormor att ha under tjocktröjan när jag skulle sova för två somrar sen. Den är inte fin men den är len och lagom stor att sova i. (Nu ska ni få veta tre roliga saker som hände under tiden jag skrev föregående rader:
- Jag kollade i dataskärmen för att se vad som stod på t-shirten.
- Jag stavade somrar, len och tjocktröjan fel.
- För att stava rätt var jag tvungen att testa massa olika stavningar).
Föresten, varför använda paranteser när jag kan berätta tokiga saker om mig själv hela tiden?
- Igår på stan blev jag överlycklig när jag trodde de spelade "Airplanes", men det visade sig vara "Waka, waka"
- Jag har ränder på fötterna efter mina gladiatorer. Alltså vita ränder, resten är "brunt".
- Jag hade en jätteläskig och supertokig dröm i natt, men lite för avslöjande för att show public.
- Jag hade en låt på hjärnan igår när jag skulle sova och tänkte gå ner och lägga till den på min Spotifylista för att inte glömma den, men jag somnade precis när jag skulle ställa mig upp.
- Jag känner mig sjukt instängd i mitt stadsfest armband, alltså som om någon höll fast mig eller att jag hade handbojor. Måste gå och klippa bort det...
- Jag gick och letade minneskortet innan jag började blogga, jag ville ha bilder från igårkväll, testade tre minneskort innan jag kom på att vi hade med oss Marikas lilkamera igår, får vänta med att visa dem tills hon har loggat in på msn/bloggat om dem.
- Jag fick en gratisbiljett igår när vi skulle åka karuseller, men jag gav tillbaka den till tanten i biljettkiosken, why God, why?

Nu ska jag springa och sätta på mig bikini+nått tunt linne och äta lunch, sen bär det av till båtmuséet för att fira min morbror, plus att mamma och pappa har sin 18:de bröllopsdag idag. Vad ska du göra idag?

stolt medlem i IAGF (Icke Anonyma Galna Flickor)
Leia ♥ skrev:

Allt bra idag? :)


Leia ♥s blogg: http://leiabloggar.blogg.se/
DATUM: 2010-07-11 KLOCKAN: 14:29:54

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.