frisläppta!!!!

Jag har världens finaste klass. För ja, det är fortfarande min klass, det är fortfarande nioc.
Fick hem avslutningskortet idag, haha så snygga vi var! Och resten av Skellefteås nior, sjukt kul att kolla hur de klätt ut sig! Jag kommer verkligen sakna er... Eller ja, egentligen alla nior, stämmningen som.
Igårkväll, under min och Fannys Twilightkväll som bara blev en film, hittade jag en sjuksköterskestudent från avdelningen's blogg, oj vad kul att läsa och höra hur det är med henne! Har skrivit ett brev till avdelningen men aldrig skickat det, vet inte riktigt adressen? Ska man bara skriva NUS och alla siffror och avdelningsnummret eller är det mer komplicerat än så? Någon som vet?
Ikväll blir det iallafall att bada, jag och Marika har hört med Oscar, Viktor och Nicke, tror det kan bli trevligt, bara vattnet är varmt! Nu ska jag gå och byta kläder, igen, är inte nöjd med min outfit(a)
M i t Z a . s e ♥ skrev:

Hejsan söt blogg :) ! ♥

ska vi följa varandra på bloglovin ?

http://www.bloglovin.com/blog/1836032/-m-i-t-z--




M i t Z a . s e ♥s blogg: http://Mitza.se
DATUM: 2010-07-05 KLOCKAN: 18:07:14
Anna skrev:

sv: Konstigt nog så kändes det inte konstigt när jag väl träffade dem, vi fann varandra väldigt snabbt och allt kändes så naturligt.


Annas blogg: http://utanattfalla.blogg.se/
DATUM: 2010-07-05 KLOCKAN: 21:43:44
rakel skrev:

här är adressen till öppenvården på Umedalen iaf, kanske kan du skriva en lapp att du vill att brevet ska vidarebofdras till slutenvården?



Barn- och ungdomspsykiatriska länskliniken

Umeå-enheten

Aktörgränd 16, byggnad M7

903 64 Umeå



kram


rakels blogg: http://rakeleklund.blogg.se/
DATUM: 2010-07-05 KLOCKAN: 22:56:08
Sanna skrev:

Haha jag älskar den där boken! "Låt inte röda prickar förstöra stämningen!" ;D

sv: Tack Moa! Vi får se hur det blir med det.. kanske


Sannas blogg: http://ssannan.blogg.se/
DATUM: 2010-07-06 KLOCKAN: 19:55:59

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.