en hemlis: jag hade på mig foppatofflor på bilden eftersom jag inte har bestämt mig vilka skor jag ska ha idag

Var sjukt sugen på att bara dra på mig klasströjan och lösa jeans, men nej, nej, jag blir så deppad och så är det så irriterande att ha kläder som skaver mot kroppen, så istället myser jag i världens skönaste kofta från Monki och lösa chinos från Carlings. Skärpet är från JC, klockan och nördbrillorna är från Glitter.
Undra om min granne är medveten om att hans hus hamnar på min blogg i stort sett varje dag? Jag hoppas han inte har något emot det, men jag är ju så snäll och berättar varken vad han heter, vilket nummer han bor på eller hur gammal han är. Det enda jag säger är att han bor i ett rött hus, i sitt barndomshem. Och att jag och Fanny kallade honom för El när vi var små.
Är nästan klar med rummet nu, ska bara plocka bort småsakerna som ligger på golvet och vänta på att få 3 lådor att ha underkläder i, så ikväll, möjligtvis imorgon ska ni få se resultatet!
Om 30 minuter kommer Filippas bästa vän och hennes familj hit och ska äta suring. Eller nej, jag borde säga att de ska äta tacos eftersom 3/4 inte ska äta surströmming. Vad händer sen då? Ingen aning, jag dampar på min designblogg och söker verkligen efter hjälp! (Eftersom DDB-Lari älskar sin nya design som man inte hittar något på) Ha en bra dag!
sara skrev:

vad behöver du hjälp med? :) kan vi träffas snart? vi ska till ske-å nästa vecka tror jag :)


saras blogg: http://sarafotograferar.blogg.se/
DATUM: 2010-07-25 KLOCKAN: 18:18:15
olivia skrev:

vad heter marikas blogg? :)

din blogg är as bra btw!


DATUM: 2010-07-25 KLOCKAN: 18:32:54
maja skrev:

Delta gärna i min Dagens Blogg tävling!



Söt blogg förresten! :)


majas blogg: http://mayha.blogg.se/
DATUM: 2010-07-25 KLOCKAN: 20:06:54
Felicia skrev:

Hej! jag hejjar på dig och är glad över att det verkar funka för dig!

Kram



ps: såg du mig på trästock? jag var i alla fall där:)


DATUM: 2010-07-25 KLOCKAN: 21:25:01
Therese Ejenstam skrev:

Fin blogg:)


Therese Ejenstams blogg: http://browntess.blogg.se/
DATUM: 2010-07-26 KLOCKAN: 11:25:06

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.