eller ska jag vara ofräsch en dag till?

Thihi jag slipper följa mina föräldrar och syskon till någon strand där jag kommer ligga som en död fisk och ha så sjukt tråkigt. Det började regna och jag la mig under täcket imorse. Idag ska jag istället göra massa tokiga saker.
- Kanske sy lite.
- Titta till mina fina växter, melonplantorna har växt jättemycket medans apelsin och äppelfröna inte rört sig uppåt.
- Duscha bort allt äckligt fisk och salt vatten.
- Kanske fota några fina bilder?
- Maila runt till lite folk för att försöka få ihop några till mitt lilla projekt som för tillfället får vara hemligt eftersom jag inte vet om det blir av.
- Längta tills Marika kommit hem efter uppkörningen.
- Hjälpa mamma och städa.
- Sitta vid datorn och avlida av trisstess och rastlöshet.
Vad ska du göra idag?

Hade en trevlig dag även igår, åkte omkring på plastbåtar, panikade för att jag inte kan ro med en åra. Panikade för att dampfågeln attackerade oss efter att jag hade lämnat båte bredvid deras bo för att jag blev så rädd att de skulle komma, lyckat Moa. Badade och träffade min gamla lärare, igen. Sen drog jag Marika och Oscar vidare för att träffa Emelie, vandrade omkring med cykeln ett tag innan vi gick hem till mig och jag bjöd Marika på näringsdryck. Var vaken till tre bara för att bevisa för Oscar att jag kan, även om jag hade tagit sömnmedicin.
Marika skrev:

jag är hemma!!!!!!!!!!!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-07-13 KLOCKAN: 15:14:59

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.