de andra ska på snorkelsafari

Min kontaktperson Stina gifter sig idag så jag och min mama (ja, jag stavade mamma fel med mening, läs [mama], det är mycket tuffare!) ska och kolla på vigseln. Det är varmt och inte ett moln på himmlen, vad ska jag göra sen? Ingen aning! Igårkväll var jag med Marika och Oscar, myste i husvagnen och var ute och gick runt Skelleftehamn som var helt dött - på en fredagskväll - men det var trevligt ändå!

Brillorna är från Glitter, linnet är från Gina Tricot, kjolen och bh:n är från H&M och skorna är från Eurosko.
Fotograf Sofia Wählby skrev:

Hejdu!

Kikar in för att önska dig en riktigt härlig dag! :D

Kram på dig!


Fotograf Sofia Wählbys blogg: http://sofiawahlby.blogg.se/
DATUM: 2010-07-17 KLOCKAN: 13:25:36
- JenU skrev:

Alltid kul med bröllop =)


- JenUs blogg: http://saavefors.blogg.se/
DATUM: 2010-07-17 KLOCKAN: 13:45:14

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.