cykel, planka, spel, spel, spel, film, film, film, film, bodybutter, spel, kamera

Twilightmaraton planerade jag och Marika, vilket betyder att vi måste sova i husvagnen inatt igen! Vi har börjat se Twilight men myrorna hade precis fått mat och började springa upp och ner i benen så istället tog vi varsin dator och är otroligt sociala med varandra. Kvällen har tillbringats till att fota oss själva och att... skratta!
Eftersom jag vet hur mycket ni älskar galna bilder på mig och Marika får ni några till, jag skulle nästan kunna starta en ny blogg med bara bilder på oss, sånt som är så jobbigt att titta på men som jag och Marika skrattar ihjäl oss av!
Imorgon ska vi åka gummibåt i älven, är lite nervös över att jag kommer falla i haha, jag är alltid så oskicklig!
bakom varje vacker bild finns ett vackert stativ!
LYDIA skrev:

Likadant nagellack har ni också! Finisar!


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-07-18 KLOCKAN: 00:40:06

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.