borrrrr, borrrrr, tadaaa - ett skåp!

Hemma som sagt. I kaoset. Tonvis med smutsig tvätt, nyrakade ben som fortfarande är stubbiga, 500 miljarder IKEA kartonger och 499 miljarder saker som ska monteras ihop, 100+ nya inlägg på bloglovin', en spotifylista som inte har någon ny musik, melonplantor som bestämde sig för att de a) fick för lite vatten b) blev för långa och därför la sig ner och dog c) tyckte livet var meningslöst. Kan ju lätt säga att jag har längtat hem, efter min säng och mitt täcke. Efter Nova och Leia. Efter MARIKA! Efter Internet och en filt i soffan på morgonen. Efter gurka på mackan. Efter en garderob full med kläder. Och visst, det är mysigt att bo 6 stycken på typ... 15 kvadratmeter, men ja, 3 dagar är max. Och det är supermysigt att fylla bilen med kuddar, tidningar och skräp och titta på granar som susar förbi. Och det är rätt mysigt att bo 2 meter från en annan familj med barn som är tillräckligt gamla att man ska kunna bädda ner sig och se New Moon. (Okej, jag har fattat varför man har åldergränser på filmer - de frågar ju hela tiden!) Och ja, rätt mysigt är det att ena dagen vara i Storforsen och titta på vatten och bo på camping, nästa dag vara på Bodens fästing och inte ha någon campingplats vilket resulterar att vi bor på en random familjs gård, dagen efter shoppa loss ordentligt i Luleå och sista dagen gå på Ikea tills fötterna värker och sedan sätta sig i en bil i 4 timmar.
Nu ska jag rensa garderoben och sen göra en riktig omstuvning!
linda halläng skrev:

vad fina bilder!

jätte bra blogg du har moa, den gillas starkt =)


DATUM: 2010-07-24 KLOCKAN: 02:05:16

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.