är det bra eller dåligt väder idag?

Men heeeej surMoa! Fast egentligen är jag glad, jag är på ett annat dagis nu, det som har sommaröppet, istället för 3 barn är det 14 söta små kryp. Om möjligt är det ännu roligare, utom det faktum att jag inte vet vad någon heter, och när jag frågar svarar de inte riktigt, de mummlar fram något och jag säger "jahaaa, hej vad du nu hette".

Brukar ni läsa horoskop? Jag gör alltid det, bredvid serierna i Norran står de och jag tycker alltid att de stämmer. Nog för att det är så sjukt luddigt och allt sånt, men det är ju det som är tjusningen! Horoskop och drömmar kan man ju tyda precis hur man vill, på det sätt man vill! Idag tror jag att det kommer bli lite tajfs om maten och att jag inte kommer förstå vad en viss person tänker och tycker.

En enkel outfit alltså, tröja från H&M, jeansen är från Gina Tricot, väskan är second hand, skorna är från Skopunkten och klockan köpte farmor och farfar i Cypern.
Lina skrev:

Jodå, jag har testat att utmana.Sakta men säkert vågar jag ge mig på svårare saker. Men som du skrev i något tidigare inlägg så känns det "fel" när något smakar gott. Att njuta av maten är ångestladdat för mig. Jag får känslan av att jag måste ha förtjänat den för att få äta på något sätt..Hur galet som helst, jag vet! Men ändå så jag känner det


Linas blogg: http://labansdotter.blogg.se/
DATUM: 2010-07-05 KLOCKAN: 13:04:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.