apa, giraff, elefant, zebra och lejon, men vars är äpplena?

Alltså mina melonplantor... Vad är det för fel? SKA meloner växa som jag vet inte vad? Det är en hel djungel inne på mitt rum! Äppelena och apelsinerna lyser däremot med sin frånvaro...
rakel skrev:

så himla fint med melonplantor :)


rakels blogg: http://rakeleklund.blogg.se/
DATUM: 2010-07-19 KLOCKAN: 21:56:09
Marika skrev:

sv: okej, men jaa jag tror inte jag gör dem på riktigt rätt sätt så de är väl bäst att jag gör många haha;)


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-07-19 KLOCKAN: 22:33:50

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.