älskar, älskar inte?

Men oj vad trevligt jag har haft idag! Åt äkta sommarfrukost imorse, yoghurt med musli, jordgubbar och rabarber i. Åkte ut till ingenstans och hittade megafint väder! Smörjde in mig och la mig med min nya SOLO, hoppade ner i poolen och badade i säkert en timme, solade lite till och hamnade i vattnet igen. 25+ mätte vi innan sista doppet där vid halv3-4, goooosigt! Vatten i örat och blött, äckligt hår, men det var lätt åtgärdat! Eller... håret har jag inte vågat mig på än. Ska blogga klart sen blir det att träffa Marika, vi ska bara komma på vad vi vill göra. Ute ska vi vara, men vars? Ensamma eller joina en massa människor? Aja, någonting ska vi väl hitta på!
Känner att varken min uppdatering eller innehåll i bloggen är på topp, men jag bjuder på några fina bilder från en kväll på Kurjan.
marika tog en fin bild när sanna arrangerade en annan bild.

ungefär så såg det nog ut, kameranördarna.
bbellahh skrev:

Vilken fin blogg du har!

Och måste bara säga det att du är väldigt söt :)


bbellahhs blogg: http://bbellahh.blogg.se/
DATUM: 2010-07-14 KLOCKAN: 19:58:17
KONSTÅKNINGSBLOGGEN skrev:

okej, då vet vi :)


KONSTÅKNINGSBLOGGENs blogg: http://konstakningsbloggen.se
DATUM: 2010-07-14 KLOCKAN: 22:19:03
Jennie [ Foto & Min Sjukdom ] skrev:

Gud vad jag önskar att jag hade haft en vän som hade samma intresse!


Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]s blogg: http://ladyjenny.blogg.se/
DATUM: 2010-07-16 KLOCKAN: 10:55:07

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.