alla dessa "förra året" inläggen kommer upp klockan tio, eftersom jag inte är vaken då. ingen annan heller.


Första helgen i Februari hade jag det toppen, gick från noll till hundra i umgänge, mina bästa vänner var typ avdelningspersonalen, men fick en toppenhelg när jag hängde med vänner från fredag morgon till söndag kväll.

Hängde med Marika och Oscar.
Klippte lugg och nötte ut matchningen kängor+lila jacka+lila mössa. Kommer speciellt ihåg en gång när en medpatient frågade om jag "skulle på en dejt" när jag skulle ut och gå med en skötare, 55+.

Hade spakväll med två medpatienter en kväll, och så skrev Filippa så gulligt när hon skulle berätta om sig själv. "Min storasyster heter Moa och är 15 hon har anorexia" punkt. Inget mer, det var som bara något som fanns, inget som hon la speciellt stor vikt på. Underbart!
Drog som sagt sonden den 22 februari och tillbringade min sista vecka någonsin på avdelningen.

Var på stan med Marika (vilket då var ganska sällsynt) och köpte mig en fin skinnjacka. Samma dag kallade Marika mig för "min bästa shoppingbuddie" vilket gjorde mig så sjukt glad!

Började göra om på mitt rum och plockade bort en hel del saker som påminde mig om det sjuka, ett par för små jeans, alla böcker jag hade skrivit i och flyttade helt enkelt ut från rummet för ångesten hade fastnat i väggarna, spegeln visade mig bara feta magar och lår, golvet hade sugit åt sig av alla tårar och saker att göra sig illa på var gömda lite överallt.

Februari var en ganska så bra månad, jag var fruktansvärt less på avdelningen och älskade att gå i skolan. Åkte fram och tillbaka till Umeå 2 gånger i veckan och slapp den hemska sonden som förstörde så mycket för mig.
Såg Sverige ta guld efter guld i vinter OS och fick äntligen börja blogga på min förra blogg.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.