visst har jag fint glitter i håret? meningen var att hela voc1a skulle vara glitterflickor/pojkar, tyvärr blev vi bara några stycken...

Vilken mysig dag jag har haft och ska fortsätta att ha! Sovmorgon, satt ensam på bussen och pluggade, jag tycker om att åka buss! Det är så.. rofyllt, man får "tillåtelse" att vila. Och så kan man plugga på det man inte orkade lära sig kvällen innan! Spelade några toner på pianot, hade lite engelska och omvårdnads, satt över en timme på Bokia och pratade med Fanny, Lisa och Mathilda, ojojoj vilka fina flickor! Köpte även 2 julklappar, nu saknas bara.. 4 stycken! Hur många julklappisar har du köpt?

Tröjan kommer från Åhlens, jeansleggingsen är från Vero Moda.
Linnéa skrev:

Åh prata inte om julklappar, ja döööör!!!! JAG HAR INTE KÖPT EN ENDA FUCKING JULKLAPP. SHIIEEET alltså. Ja, jag har typ 1½ vecka på mig att fixa fram 10, 15 paket. Jippieee.. eller inte?



haha, där kokade jag visst ;) kramar!


Linnéas blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2010-12-13 KLOCKAN: 17:37:24
Mou skrev:

Åh, jag har inte köpt en enda julklapp än! Fick lite panik nu, hehe. Har verkligen inte haft tid, men den 22a när vi får lov så blir det att söka igenom hela staden efter fina julisar till fina människor. Att vara ute i sista sekunden är lite min grej...



Sv: Även om det kanske inte är jag som är störd så känner jag mig galet störd. Speciellt i dag när jag skulle försöka äta lunch på äsenheten för första gången. Det, det var riktigt stört. När jag tänker på det såhär i efterhand så känns det hur stört som helst. Fast kanske är det så att det som faktiskt är stört är att det kan bli så fel.


Mous blogg: http://mariposas.webblogg.se/
DATUM: 2010-12-13 KLOCKAN: 18:14:41

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.