varför är det så att mamma alltid tror att hon bor i usa på julafton och midsommarafton, det är bara då hon har skor inomhus?

Kalle Anka och julbordet är avklarat, nu ska bara våran kära tomte (som nog bor bara 2 hus bort) komma och låta oss öppna alla paket! Drar till Marika senare, för att ge henne och Oscar deras julklappar. Aaaaa, vill öppna julklappar! Ha det toppen!

Kavajen är från Bikbok, likaså den rätt så gamla klänningen, leggingsen är från Gina och korsen har jag gjort själv.
Cyt skrev:

Vad fint ditt hår är! :)


Cyts blogg: http://lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2010-12-24 KLOCKAN: 18:48:58
LYDIA skrev:

Jättefin klänning Mois! :D Och god jul lite såhär i efterhand :} Hoppas du har haft det fint!


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-12-26 KLOCKAN: 15:16:05

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.