vaaa, men moa, varför har du aldrig berättat att ni har en volym master? och ni har ju haft den jättelänge? din svikare...

Vet ni hur skönt det var att få sova till halv ett imorse? Underbart!
Drog på stan med Marika och Oscar vid kvart över ett, så det fanns faktiskt inte någon tid till att blogga, men misströsta inte, istället får ni se vad jag slösade mina stackars små peningar på!
Jag började med att prova en hel del jeans, men alltså, jag står inte ut! Jag vill att de ska sitta slickade, men hittar jag ett par som gör det så kan jag inte köpa dem, för att jag hatar hur mina lår är formade. För det första är det svårt att hitta ett par som sitter bra i midjan samtidigt som de är lagom långa och drar åt kring mina vader. Carlings "jeansen" sitter ju slickat överallt, men det går bara inte!
I alla fall, var lite depp och både jag och Marika var lite sura, tills vi klev in på Bikbok, handlade varsin liten sak (datorväskan, ½ REA priset), när vi klev ut därifrån var vi fit for fight och jätteglada igen!
Köpte även en fet halsduk från Åhlens för 149 spänn. Har satt shoppingstopp nu, jag och Marika får bara gå på stan en gång till under jullovet, den sista veckan. Kan bli knepigt. Förhoppningsvis så överlever jag, min börs kommer då att tacka mig!
Amanda skrev:

Det finns jättefina jeans på cubus! tighta, tunna och inte så långa i benen, så de är jättesköna!:)


Amandas blogg: http://amandaoe.devote.se
DATUM: 2010-12-29 KLOCKAN: 19:27:33
Emma skrev:

sv: åh tack så himla mycket! :D



Och förresten, så har jag kollat igenom massa bilder på dig nu, och jag kan verkligen, absolut inte förstå hur du på något vis kan tycka dina lår är konstigt formade, de är URSNYGGA ju! :)


Emmas blogg: http://emmabacks.blogg.se/
DATUM: 2010-12-29 KLOCKAN: 23:28:52

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.