i nederländerna ska vi knarka, köpa sex och dö i en gränd. tydligen. någon som är mer peppad att följa marika dit?

Dag 09 – Platser jag besökt

2002 var jag och min familj, mina äldre kusiners familj och farmor och farfar i Italien, Catolica för att vara mer bestämd, under 2 veckor.
I Italien åt vi pizza och köttfärs, badade varje dag, läste böcker, köpte Barbiedockor och var vakna halva nätterna. Och så blev vi bruna som pepparkakor. Det var verkligen helt underbart att köpa studsbollar, dricka Fanta hela dagarna och att.. bara vara. Skulle mer än gärna göra om den resan, shoppa, sola, bada och bara njuuuuuta! 
2007 var jag och mina syskon i Finland över 100 gånger. Eller okej, vi hoppade över gränsen ungefär 100 gånger, eee... och jag vet. Snygga skor. Snygga kläder. Snygg Moa.
2008 följde jag med mina kusiner och deras föräldrar på en resa till Skåne och en dag tog vi båten över till Danmark, en riktig heldag när jag önskade att jag kunde danska så att jag kunde få låna toaletten och... vet inte, det var en resa utom Sveriges gränser!


Jahapp, så berest är jag. Tre länder har varit i. Okej, fyra, jag har varit i Sverige också. När jag bli större ska jag resa. Resa, resa, resa. När jag får barn ska jag satsa pengar på att resa, att låta dem uppleva något, det är väl nackdelen med att vara så många i familjen..
Något Afrika-land, Frankrike, Spanien, USA (!), Australien, Thailand, Kina kanske, Mallorca, Kanarieöarna, Grekland, vill se så mycket man bara kan! Och så vill Marika till Nederländerna, tydligen.. Vars vill du resa?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.