först tyckte jag att det kändes sjukt att blogga om vad jag hade ätit idag, men jag äter ju allt i lagom mängd, då är det ju inte sjukt!

Dag 04 – Det här åt jag i dag.

Till frukost åt jag min vanliga standard; Två stycken lingongrova med skinka och fyra gurkskivor, mjölk och lite K Special och ett glas juice.

En timme senare serverades det lunch i det Erikssonska hemmet, köket bjöd på kycklingwraps. Lite salladskyckling, ett tacobröd, creme fraiche, lite grönsaker och den godaste kryddan utav dem alla; örtsalt! Skulle kunna äta bara örtsalt till lunch, typ. Eller inte. Men potatis+örtsalt, smaka!

Vid tre tyckte pappa att det var dags för mellis, en Safari, lite nötter, mjölk och ett till glas juice. På bordet låg ett olöst korsord, kan det bli bättre? Älskar Miljonkrysset eller vad det nu heter, som brukar vara i Norran på helgerna. Skulle typ kunna kopiera och göra en bok av dem, så kan jag lösa samma korsord igen om typ.. ett halvår!


Halv fem skulle vi vara hos mormor, halv fem började jag typ klä mig. Så.. förlåt mormor att vi kom sent, men tacosen var jättegod! La upp den själv tillochmed, som jag inte brukar göra. Jag tycker att det är jobbigt att lägga upp och göra iordning min egen mat, men hey - jag sa ju att jag skulle berätta om mina framsteg!


Eftersom Anton satt och lökade i Marikas säng till O.C och befallde oss att baka kladdkaka intogs det delikata kvällsfikat klockan nio. Ungefär. Två stycken lingongrova med skinka och fyra gurkskivor, till detta ett glas proviva och ett glas mjölk.

 

 


                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.