mamma; det är inte meningen att du ska kolla vilka skor marika har på sig, det var en hemlis att vi lånade dem.

Dag 28 – Det här saknar jag

Att bestämma själv. Att äta vars jag vill, när jag vill. Att sova vars jag vill, utan att ha med mig en hel väska med mat. Att sova till tre och gå upp och äta lunch utan att behöva ta igen den "förlorade" maten senare under dagen. Att följa någon hem från skolan. Att göra som jag vill.

Att vara kär. Bubbla i hela kroppen av lycka. Gå och vänta på fina sms. Vara glad och lycklig hela tiden. Fnittra som en sjuårig flicka.

Ny musik på Spotify. Min lista är död, under jorden, bortom all räddning. Inte ens min nya favoritlåt finns där.

Att köra moppe till Kallholmen klockan tre på natten utan att frysa. Säger väl sig själv. Sommar♥



+ en massa saker till, som är svårare att beskriva.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.